اثاث کشی در بابلسر

اثاث کشی در بابلسر


اثاث کشی در بابلسر | هرچند اسباب‌ کشی می‌تواند عملی وقت‌گیر و کم‌ وبیش هزینه‌ بر باشد، اما با بررسی و انتخاب یک راهکار مشخص و دقیق می‌توان از بسیاری از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در اثاث‌ کشی جلوگیری کرد و مدت‌ زمان این پروسه خسته‌ کننده را کاهش داد.

اثاث کشی در بابلسر

اسباب کشی امریست که نیازمند حوصله، دقت و تمرکز است. تجربه ثابت کرده است که کوچکترین سهل انگاری در هنگام بسته بندی اثاثیه و باربری می‌تواند باعث به وجود آمدن خسارات بزرگی شود. گاهی بی‌حوصلگی و عجله در کارها و گاهی کارنابلدی باعث می‌شود که حادثه‌ای رخ بدهد یا خسارت‌های جبران ناپذیری به اموال و جان انسان‌ها وارد شود. به همین منظور پیشنهاد می‌شود که برای انجام اسباب کشی حتما از اشخاص متخصصی که در موسسه‌های اسباب کشی ارائه خدمات می‌کنند، کمک بگیرید. باربری نیایش مازندران یکی از موسسه‌هایی است که خدمات اسباب کشی و باربری را سال هاست با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

اثاث کشی در بابلسر
اثاث کشی در بابلسر

اسباب کشی آسان بین شهری


یکی از موارد مهم در اثاث کشی بین شهری توجه به انتخاب یک شرکت باربری است تا ما را در یک اسباب کشی آسان کمک کند. پس هماهنگی‌های لازم باید با شرکت باربری انجام شود. بدین ترتیب دیگر نگرانی در مورد رزرو ماشین حمل بار و کارگر را ندارید.

هزینه باربری چقدر است؟

و اما شرکت‌های باربری برای اثاث کشی و خدماتی که ارائه می‌دهند، چه هزینه‌ای را دریافت می‌کنند؟ خوب است بدانید اکثر شرکت‌های باربری هزینه‌های معتبری را با توجه به زمان اسباب کشی شما اعلام می‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که پیش از شروع کار باید هزینه را به اطلاع شما برسانند و همچنین شما را از هزینه‌های جانبی و متغیر نیز مطلع سازند.

بیمه باربری چیست؟

مسلما اگر تجربه اسباب کشی را داشته‌اید حتما نگرانی زیادی را در حمل برخی از کالاها به خود تحمیل کرده‌اید. درواقع اگر در زمان حمل بار خسارتی متوجه کالا و وسایل شما شود، شرکت بیمه‌گر خسارت وارده را جبران خواهد کرد.

بیجک باربری چیست؟

بیجک کلمه‌ای هندی بوده که به معنای بارنامه است. بارنامه نیز درواقع برگه‌ای است که در تحویل کالا از هر مقصدی ارائه می‌شود و لیست کالاهای اشاره شده در آن با کالاهای ترخیص شده مطابقت دارد.

کدام باربری بهتر است؟

استخدام یک شرکت باربری اگرچه احتمالا هزینه‌های اثاث کشی شما را بالا می‌برد اما راه حلی مطمئن برای ساده‌سازی کل مراحل جابه‌جایی است. شرکت‌های حمل و نقل حرفه‌ای، فقط زحمت بلند کردن و جابه‌جایی بار را از روی دوش شما برنمی‌دارند، بلکه باعث می‌شوند وقت شما برای سایر فعالیت‌های مهم در روز اسباب کشی آزاد شود.

اگر همین الان به Google بروید و عبارت «شرکت‌های باربری اثاثیه» را سرچ کنید، لیستی از اسامی را برای شما نمایش می‌دهد، اما هنگام انتخاب افرادی که می‌خواهید با ارزش‌ترین دارایی‌های خود را به آن‌ها بسپارید، باید موارد دیگری را هم مد نظر قرار دهید.

کارهایی که قبل و بعد از اسباب کشی باید رعایت کنیم

یک سری از کارها را در اسباب کشی باید به آن‌ها دقت کنیم تا روند به صورت اصولی و صحیح و در نتیجه آسان پیش ورد کارهایی همچون:

دسته بندی
باید لوازم منزل را دسته بندی و هر دسته را به صورت کنار هم بارگیری و خالی کنیم تا سردرگمی پیش نیاید.
کارتن‌های مخصوص
برای برخی از لوازمی مانند لوستر باید از بسته بندی مخصوص استفاده کنیم تا هنگام حرکت کامیونت در طول مسیر آسیبی به لوازم ما نرسد.
برچسب زدن
برای هر دسته و روی هر کارتن یک برچسب با متن محتویات داخلی آن کارتن بنویسید و بچسبانید تا بعد از اسباب کشی زود همه‌ای اثاثیه منزل خود را جداسازی و مرتب کنید.
تخلیه یخچال قبل حمل بار
شما باید یخچال خود را قبل از اسباب کشی و بارگیری خالی کنید چون ممکن است در طول مدت زمانی که در برق نیست فریزر آب شود و آب مواد غذایی داخل آن بریزد و یا فاسد شود و باید به این نکته توجه کنید که از قبل باید یخ آماده داشته باشید.

اثاث کشی در بابلسر
اثاث کشی در بابلسر

چرا باربری نیایش مازندران را برای اثاث کشی منزل در بابلسر انتخاب کنیم؟


اثاث کشی ارزان و حرفه‌ای:

اثاث کشی منزل در بابلسر با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود. شرکت اثاث کشی نیایش مازندران در حالی که از تجربه ارزشمندی در زمینه اسباب کشی منزل برخوردار است، هزینه پیشنهادی مناسب و کاملا رقابتی را به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. قیمت‌های اسباب کشی در باریکو همیشه ارزانتر و کمتر از نرخ مصوب است.

وسایل حمل و نقل مخصوص اسباب کشی:

باربری نیایش مازندران متناسب با بار و مسافت، وسیله حمل و نقل مناسب را انتخاب می‌کند که هم اسباب کشی به بهترین نحو انجام شود و هم هزینه‌ها برای مشتری کمتر شود.

تجربه ارزشمند باربری نیایش مازندران در اثاث کشی بابلسر:

شرکت اتوبار نیایش مازندران تجارب ارزشمندی در زمینه اسباب کشی در بابلسر دارد که این تجارب به اسباب کشی بهتر، سریعتر و حرفه ای کمک می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های اسباب کشی برای مشتری می‌شود.

بیمه اسباب کشی در بابلسر:

باربری نیایش مازندران برای اطمینان مشتری، همه بار اسباب کشی را به صورت رایگان بیمه می‌کند. از این طریق مشتری بدون دغدغه اسباب کشی را انجام می‌دهد و در صورت بروز حادثه احتمالی، شرکت بیمه خسارت احتمالی را جبران خواهد کرد. حتما قبل از اسباب کشی مطمئن شوید که شرکت اسباب کشی، بار شما را بیمه می‌کند.

بسته بندی حرفه‌ای اثاثیه منزل:

اگر مشتری تمایل داشته باشد باربری نیایش مازندران می‌تواند وسایل منزل را با روش اصولی و حرفه‌ای بسته بندی کند تا زحمت مشتری به حداقل برسد و اسباب کشی آسان و بدون دغدغه ای را تجربه کند. هزینه بسته بندی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و اختیاری است.

اسباب کشی سریع و آسان در بابلسر:

ما برای اثاث کشی منزل شما در بابلسر برنامه ریزی مشخص داریم تا زمان اثاث کشی به حداقل برسد و از زمان آماده شدن وسایل تا به پایان رسیدن اثاث کشی حداقل زمان ممکن طی شود.

ویژگی‌های شرکت باربری نیایش مازندران

شرکت حمل اثاث نیایش مازندران، برای سهولت فرآیند حمل اثاثیه خدمات زیر را به شما ارائه دهد:

-استفاده از کارگر اسباب کشی حرفه‌ای

-بسته بندی
-استفاده از ماشین باربری مناسب جهت حمل اثاثیه منزل
-کنترل ایمنی ماشین قبل از بارگیری
-استفاده از رانندگان حرفه ای و آشنا به مسیر
-انتخاب بهترین و نزدیکترین مسیر ممکن
-تخمین صحیح زمان لازم جهت حمل لوازم منزل از تهران به شهرستان مورد نظر
-امکان استفاده از GPS جهت مشاهده وضعیت و موقعیت ماشین در مسیر
-ارائه بارنامه
-ارائه بیمه نامه در صورت درخواست مشتری


آدرس

مازندران، بابل


شماره تماس

09190825330

ایمیل

info@mazandaranbarbari.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *