اثاث کشی در محمودآباد

اثاث کشی در محمودآباد


اثاث کشی در محمودآباد | باربری نیایش مازندران با سابقه‌ای درخشان در امر باربری، بسته بندی، اتوبار و حمل اثاثیه منزل در استان مازندران می‌باشد. این باربری با مجوز رسمی به صورت 24 ساعته (حتی در روزهای تعطیل) خدمات جابه جایی منزل و حمل بار را با وانت، نیسان و کامیون‌های مخصوص حمل بار انجام می‌دهد.

شرکت باربری نیایش مازندران با سابقه‌ای درخشان در حوزه باربری و اسباب کشی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

اثاث کشی در محمودآباد

اسباب کشی قطعا یکی از کارهای بسیار سخت است که درد سرهای مختص به خود را دارد. فرآیند اثاث کشی دارای چند مرحله می‌باشد که بسته‌بندی وسایل از سخت‌ترین مراحل آن است. اما امروزه به لطف باربری‌های مجهزی مانند باربری نیایش مازندران این امکان فراهم شده است. در این مجموعه خدمات دیگری نیز به‌جز بسته‌بندی نیز به مشتریان ارائه می‌شوند. اگر قصد دارید درباره فرایند بسته‌بندی وسایل، روش حمل بار، وسایل نقلیه مناسب اثاث کشی و همچنین نقاط تحت پوشش باربری نیایش مازندران بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

شرکت باربری نیایش مازندران ارائه دهنده خدمات سریع و ارزان جابجایی اثاثیه منزل در شهر محمودآباد و دیگر شهر‌های استان مازندران با کیفیت بالا می‌باشد. ما با ارائه خدمات اسباب کشی و اتوبار نوید یک اثاث کشی بی‌دردسر را به شما می‌دهیم.

اثاث کشی در محمودآباد
اثاث کشی در محمودآباد

خدمات ما در شرکت باربری نیایش مازندران


بسته بندی حرفه ای

یکی از مراحل مهم اسباب کشی مرحله اول و همان بسته بندی وسایل منزل می‌باشد بسته بندی هر وسیله متفاوت بوده و هر کدام را باید متناسب با آسیب پذیر بودن آن دسته بندی کرد قبل از بسته بندی وسایل باید به دنبال کارتون‌های مناسب و با ضخامت باشیم و تمام وسایل مورد نیاز بسته بندی را آماده کنیم از جمله وسایل مورد نیاز بسته بندی تهیه چسب پهن، یک عدد قیچی، برچسب، خودکار، ‏سلفون وکیوم های حبابدار و روزنامه می‌باشد.

حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری

با توجه به مشکلاتی که هنگام اثاث کشی به وجود می‌آید باربری می‌تواند کمک شایانی به شما بکند باربری نیایش مازندران همه تلاش خود را برای ارائه بهتر اسباب کشی و سرویس‌دهی و همچنین حمل وسایل منزل و اداری شما می نماید.

این شرکت در تلاش است تا برای رقابت با دیگر شرکت‌ها در این زمینه و برای احترام زیادی که برای مشتریان خود قائل است توانایی های خود را بیش از پیش ارتقا دهد تا بتواند جوابگوی اعتماد شما همشهریان عزیز باشد.



مناسب ترین قیمت حمل اثاثیه در محمود آباد

قیمت حمل اثاثیه منزل در شرایط متفاوت و با توجه به حجم کار متفاوت می باشد. باربری نیایش مازندران یک شرکت اسباب کشی در مازندران تلاش دارد تا با استفاده از راه کارهای مناسب قیمتی را ارائه دهد که مشتریان هزینه زیادی برای جا به جایی به مکان جدید متحمل نشوند.

ضمانت و بیمه

استفاده خدمات بیمه برای حمل و نقل کالاها و وسایل منزل یک مسئله کاملاً اختیاری می‌باشد اما همه ما می‌دانیم که بیمه همیشه یک ایده خوب است تا حد زیادی امنیت وسایل ما را حفظ می‌کند ما با بستن قرارداد با بیمه باربری انتخاب نوع بیمه از خدمات متفاوت آن بهره مند می‌شویم و در صورت بروز هرگونه خسارت شرکت موظف به پرداخت آن می‌باشد. ما با داشتن اطلاعات کافی در مورد بیمه باربری و اینکه چه نوع بیمه ای را انتخاب کنیم می‌توانیم از مزایای آن استفاده کنیم.

کامیون حمل اسباب و لوازم

ممکن است بخواهید با ماشین خود اسباب کشی کنید یا مجبور باشید که وانت یا کامیون حمل بار کرایه کنید. این مورد بستگی به تعداد اسباب و لوازم شما و مقدار هزینه مدنظر شما دارد.

اگر مکان جدید فاصه زیادی با محل قبلی ندارد یا تعداد وسایل شما زیاد نیست می‌توانید با روش‌های قبلی و با کمک دوستانتان همه مراحل اسباب کشی را به راحتی انجام دهید و با ماشین خود اسباب را جابجا کنید. در اینصورت در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید. هرچند که هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند ولی احتمال آسیب به لوازم و شکستگی ها بیشتر خواهد شد.

اگر به کامیون و وانت نیاز دارید شما باید با ابعاد و ظرفیت بار وانت و ابعاد و ظرفیت بار نیسان آشنا باشید تا بدانید کدامیک مناسب کار شماست.

استفاده از کامیون‌های مخصوص اسباب کشی راحت‌ترین و ایمن‌ترین و بهترین روش برای حمل و نقل و اثاث کشی است. شما یکبار تمام اسباب را سوار کامیون می‌کنید و راحت تر خالی می‌کنید. هزینه سوخت کامیون، بیمه نامه و ضمانت سلامت بار یکی از دلایل گرانتر شدن اسباب کشی با کامیون است.

باربری نیایش مازندران با در اختیار داشتن انواع ماشین های حمل بار مانند وانت بار و نیسان امکان حمل بار از هر نقطه را برای شما فراهم می‌کند.

اثاث کشی در محمودآباد
اثاث کشی در محمودآباد

چرا از خدمات شرکت باربری نیایش مازندران استفاده کنید ؟


شرکت باربری نیایش مازندران خدمات بسیار به مشتریان خود می‌دهد که بسیار پروسه اسباب کشی را راحت و بدون دغدغه می‌کند. در زیر به تعدادی از خدمات این شرکت اشاره خواهیم کرد.

اسباب کشی درون شهری و برون شهری
استفاده از خودرو‌‌های متفاوت اسباب کشی (خاور، کامیون، کامیونت، وانت و نیسان)
استفاده از تجهیزات اسباب کشی
تیم متخصص برای بسته بندی
استفاده از کارتن های متفاوت برای لوازم گوناگون
ارائه خدمات شبانه روزی
ارائه بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به دیگر شرکت‌ها
استفاده از تیم متخصص و مجرب
ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
ارسال کارگر خالی جهت کمک به جابجایی
چیدمان اثاثیه در محل جدید طبق سلیقه مشتری

در صورتی که قصد انجام اسباب کشی را داشته باشید، جهت اطلاعات بیشتر اعم از هزینه باربری می توانید با شرکت باربری نیایش مازندران در محمود آباد تماس بگیرید.

برای ارتباط باما

شماره تماس: 09190825330

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *