اثاث کشی در آمل |آمل از شهرهای توریستی استان مازندران است . هر ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور برای گشت و گذار در میان جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری آمل راهی این شهر می شوند و از همین رو از شهرهای توریستی استان مازندران به شمار می رود. از آنجایی که این شهر در نزدیکی های تهران قرار دارد، افراد زیادی از پایتخت را از مسیر جاده هراز به سوی خود دعوت می کند. آمل از کهن ترین شهرهای شمالی ایران بوده که به عنوان مرکز صنعتی و فرهنگی استان مازندران شناخته می شود.

باربری نیایش مازندران

موقعیت جغرافیایی آمل


شهر آمل که از شهرهای زیبا و گردشگری استان مازندران واقع شده.دارای 76 متر ارتفاع از سطح دریا بوده و در 52 درجه و 21 دقیقه طول شرقی و 26 درجه و 25 دقیقه عرض شمالی می باشد. آمل دارای 70 کیلومتر فاصله از شهر ساری، 18 کیلومتر از جنوب دریای خزر و 180 کیلومتر از شمال شرق تهران می باشد

باربری نیایش مازندران

اثاث کشی در آمل

باربری نیایش مازندران شرکتی خدماتی در حوزه حمل و نقل و باربری در آمل است و سالیان سال است که در این حیطه فعالیت خود را آغاز کرده است. باربری نیایش مازندران با به کارگیرِ نیروهای مجرب و مسلط شما را در اثاث کشی هایتان یاری می دهد.
با توجه به گسترش روزافزون جمعیت شهری آمل و به طبع آن افزایش جابه جایی ها و نقل و انتقالات حتما پیش می آید که به شرکت باربری نیاز داشته باشید ولی اصلا نگران نباشید شرکت باربری نیایش مازندران در طول تمام فرآیند باربری در کنار شما خواهد بود.
هرچقدر اثاث کشی فرآیندی سخت و نیازمند حوصله باشد ولی یکسری کارها وجود دارد که باید قبل از آن انجام دهید و تعدادی از کارهای این فرآیند را برون سپاری کنید. چون به دلیل نداشتن تجربه و مهارت کافی ممکن است صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شوید.

اثاث کشی تخصص ماست!


اثاث کشی به دلیل اینکه با اموال و وسایل منزل مشتریان سروکار دارد حساسیت بیشتری نسبت به بار معمولی دارد. ما سالیان طولانیست که تجربه‌ فعالیت تخصصی در زمینه حمل اثاثیه منزل داریم. و تمام نیروهایی که برای شما اعزام می‌شوند متخصص بسته بندی و حمل اثاثیه هستند. متاسفانه گاها دیده شده که افرادی که تبلیغات خدمات اثاث کشی میکنند . به اصول آن آشنایی کافی ندارند و موجب خسارت دیدن اثاث کارفرما می شوند.

تفاوت ما با شرکت های معمولی این است که از لحظه بسته‌بندی و حمل، تا لحظه تحویل و چیدمان در مقصد در کنار شما هستیم. نمی‌گذاریم کوچکترین صدمه ای به اثاثیه شما وارد شود. و در کمترین زمان با بهترین کیفیت جابه جا می‌شود. از آنجا که در اثاث کشی، سلامت و امنیت اثاثیه اهمیت بسیاری دارد ، باید توسط یک تیم کاملا مجرب اجرا شود. نه تنها بسته بندی بار ، بلکه جابجایی آن میان طبقات ، به خصوص از طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کابین خودرو و اتوبار ، نیاز به تخصص و البته رعایت اصول فنی دارد.

باربری نیایش مازندران

صفر تا صد خدمات اثاث کشی باربری نیایش مازندران در یک نگاه!

مرحله اول: بازدید و کارشناسی

شروع خدمات باربری نیایش مازندران با کارشناسی و بازدید از منزل مشتری میباشد. کارشناسان باربری نیایش مازندران در زمان بازدید علاوه بر پاسخگویی به سوالات احتمالی شما و انجام برنامه ریزی منحصر به فردی که صرفا برای جابه جایی شما مشخص خواهد شد، هزینه جابه جاییتان را نیز محاسبه و به شمااعلام خواهند کرد .

مرحله دوم: جمع آوری و بسته بندی

در اولین بخش از خدمات کامل اسباب کشی باربری مازندران تیم های بسته‌بندی جهت جمع‌آوری و ایمن سازی لوازم منزل شما به محل فعلیتان اعزام می‌شوند. در این قسمت کلیه وسایل داخل منزل که شامل خرده ریزهای داخل آشپزخانه ، سالن و اتاق ها میشود .جمع آوری و بسته بندی خواهد شد. و در کنار آن کلیه لوازم بزرگ داخل منزل از قبیل مبلمان ، ناهارخوری ، وسایل چوبی و … نیز بسته بندی و ایمن سازی خواهد شد.

باربری مازندران

اثاث کشی در آمل

مرحله سوم: حمل و جابجایی

پس از آماده‌سازی وسایل خانه توسط تیم بسته‌بندی، نیروهای مجرب ما در حوزه حمل و نقل دست به کار می‌شوند. تمام افراد تیم جابه‌جایی، نیروهای آموزش دیده‌ای هستند. که تجربه حمل اثاثیه از راه‌پله، آسانسور و تمام مسیرهای جابه‌جایی را دارند، پس خیالتان از آسیب دیدن وسایل هنگام انتقال از راه‌پله‌ها راحت! پس از آن بحث رانندگی به میان می‌آید؛ حتما تجربه کردید وسایل شما در هنگام انتقال و در طول مسیر جابه جایی آسیب ببیند و هیچکس هم پاسخگو نباشد. به همین دلیل رانندگان ما با رانندگی مطمئن خیال شما را بابت عدم آسیب‌دیدگی وسایل، راحت می‌کنند.

مرحله چهارم: نصب و چیدمان

حال در این مرحله می‌بایست کلیه وسایل شما که از خانه قدیم به منزل جدیدتان انتقال یافته، در محل‌ خودشان قرار گیرند. پس از اتمام کار نیروهای ما، شما شاهد یک خانه کامل هستید که از روز اول می‌توانید با خیالی آسوده در آن زندگی کنید.

ارتباط با ما:

آدرس: مازندران،بابل

شماره تماس: 09190825330

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!