باربری رامسر

باربری رامسر


در زمان‌ های گذشته، انسان‌ ها برای جا به جایی هر گونه کالا (وسایل و اثاثیه منزل، خرده بار و …) از حیوانات استفاده می‌‌کردند.
پیشرفت علم در جوامع، انتقال وسایل از یک مکان به مکان دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است. با پیدایش امکانات حمل و نقلی، کمتر کسی پیدا می‌شود، که به صورت شخصی اقدام به جا به جایی کالا ها و اسباب و اثاثیه خود ‌کند. مردم زمان زیادی را برای حمل و جا به جایی وسایل و کالاها‌‌یشان، در مسیر‌‌های کوتاه و بلند ندارند، از این رو شرکت‌ هایی به وجود آمده‌ اند که خدمات حمل و جا به جایی هر گونه کالا و وسایل مردم به نقاط مختلف شهر، کشور و حتی جهان را انجام می‌دهند.

باربری نیایش مازندران


با توجه به افزایش جمعیت و در گرو آن افزایش تقاضای حمل و نقل، گسترش سیستم حمل و نقلی و فعالیت شرکت باربری در کشور به یک اقدام بسیار مهم تبدیل شده است.
شرکت باربری یک شخصیت حقوقی است که عملیات باربری، حمل بار و اثاثیه منزل را برعهده دارد. شرکت‌های باربری معمولاً برای فعالیت از اتحادیه‌های باربری، انجمن‌ها یا سازمان‌های دولتی مثل راهداری و وزارت راه مجوز فعالیت دریافت می‌کنند. به شرکت باربری، دفتر باربری، موسسه باربری، بنگاه باربری، شرکت حمل و نقل، موسسه حمل و نقل، بنگاه حمل و نقل هم گفته می‌شود.

اثاث کشی در مازندران
اثاث کشی در مازندران


با توجه به تخصصی بودن کار حمل و نقل به ویژه جابجایی بار‌های حساس، بهترین راهکار سپردن کار به متخصصین در این حوزه می باشد. باربری رامسر توسط شرکت حمل و نقل نیایش مازندران جابجایی بار را با قیمت مناسب انجام می‌دهد. از خدمات باربری رامسر استفاده از نیروی مجرب، وسیله نقلیه استاندارد و نیز ارائه بیمه نامه معتبر می‌باشد.
باربری رامسر با بهره گیری از پرسنل متعهد و مجرب کار حمل و نقل انواع بار و کالا را به اقصی نقاط کشور انجام می‌دهد. از بین خدمات مختلف ارائه شده توسط این باربری می‌توان به بسته بندی انواع بار با تجهیزات استاندارد اشاره کرد. از آنجا که بسته بندی استاندارد از آسیب دیدن بار در هنگام جابه جایی جلوگیری می‌کند، می۲توان این کارمهم را به پرسنل با تجربه شرکت باربری سپرد.

باربری نیایش مازندران


حمل بار و جابجایی آن به ویژه در مسافت های بین شهری از جمله فعالیت‌های روزمره افراد حقیقی و حقوقی می‌باشد. از آنجا که کار حمل و جابجایی بار مستلزم صرف وقت و تجربه است، شرکت‌های باربری خدمات مربوطه را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. شرکت باربری نیایش مازندران از شرکت‌های معتبر در حوزه حمل و نقل می‌باشد. که با کمک آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب حمل و نقل را پیگیری نمایید.
برای حمل بار رامسر، فارغ از نوع آن‌ها و شرایط آن‌ها نمیتوان هرنوع خودروهای باربری را مورد استفاده قرار داد. از همین جهت باید با انواع خودروها و شرایط آنها آشنا باشیم . مجموعه باربری انواع خودروها را برای بارگیری و ارسال محموله‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

باربری نیایش مازندران
باربری نیایش مازندران

باربری نیایش مازندران

چه ماشین‌‌هایی برای حمل بار رامسر استفاده می‌شوند؟


– انواع کامیون۲ها ( کامیون تک و کامیون جفت )
-تریلی‌ها ( کفی، چادری، کمپرسی )
-خاور و کامیونت ( مسقف و روباز )
– نیسان بار

این خودروهای باربری یک ابعاد مشخص و توان حمل مشخصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم …


کوچکترین خودروی باربری را می‌توان نیسان وانت نامید. این خودرو دارای توان حمل بار تا 2 تن است . عرض اتاق بار آن حدود 1/60 و طول آن 2 متر است.
خودروی بزرگتر ، کامیونت و خاور است. این خودرو توان حمل بار تا 4 تن را دارد و عرض اتاق آن 2 متر است. طول اتاق آن متغیر و از 4/5 متر تا 5/5 می‌باشد.
تریلی ها نیز برای حمل و نقل بارهای تا 24 تن مناسب هستند. طول کافی آن‌ها و نوع کفی نیز متغیر است .

برای حمل بار چه محموله‌هایی می‌توانید روی باربری رامسر حساب کنید ؟


-ارسال اثاثیه منزل
– حمل و نقل مواد خوراکی و غذایی
– انتقال دستگاه‌های کارخانجات
– ارسال انواع کانکس و اتاقک
– حمل و نقل کیسه جامبو

این موارد نام برده شده تنها به حمل شی از کالا‌ها و محموله‌های قابل ارسال توسط باربری رامسر می‌باشد. مجموعه باربری نیایش مازندران همه نوع بار و کالا‌های شما را در کمترین زمان منتقل خواهد کرد.

نرخ کرایه باربری چقدر است ؟


عوامل متعددی برای باربری بر روی نرخ کرایه موثر هستند که این موارد عبارتند از :
– وضعیت آب و هوایی و جاده ها.
– نوع محموله ( عادی یا ترافیکی ).
– میزان ارزش محموله ( هزینه بیمه نامه ).
– نوع خودروی باربری مورد استفاده.

نتیجه:

استفاده از خدمات شرکت باربری رامسر و وسایل نقلیه استاندارد و جادار برای جابجایی وسیله ها واثاثیه منزل گوناگون در مسافت‌های طولانی اهمیت زیادی دارد. در شرکت های باربری معتبر از وسایل نقلیه استاندارد و متناسب با بار مشتری استفاده می‌شود. این خودرو‌ها قابلیت حمل انواع بار به مسافت‌های دور و نزدیک را دارند. هزینه‌های باربری توسط نرخ مصوب اتحادیه باربری، تعیین می‌شود. انتخاب نوع وسیله نقلیه توسط شرکت باربری انجام می‌شود. چرا که برای این کار ابتدا نوع بار، ارزش آن و همچنین مدت زمانی که بار باید به مقصد برسد سنجیده شود، سپس خودروی مناسب توسط این مجموعه انتخاب شود.
بهترین راه، تماس با شرکت معتبری مانند باربری نیایش مازندران است . با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید و استعلام کرایه را در کمترین زمان انجام دهید.

بااطمینان حمل بارهای خودرا به شرکت نیایش مازندران بسپارید…

ارتباط با ما:

آدرس: مازندران،بابل

0919082533

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!